Time:

Your teams:
Communication
Public account
  PRO Zone
1330 credits
Buy credits
You are in the public account. If you want to play the game or join in the discussion, you have to log in. If you are a new user, you must register first.

  PowerPlay Magazine

בחירות בנבחרות הנוער


חברים יקרים,

כפי שהבטחנו לפני מספר שבועות, הבחירות של המנג'ר הראשון של נבחרת הנוער החלו. תוכלו להרשם לסיבוב הראשון של הבחירות או שאם אתם לא מעוניינים להתמודד למשרה, תוכלו להצביע למועמד המועדף עליכם. תוכלו למצוא את דף הבחירות כאן. פשוט בחרו את המדינה שתרצו ואת קטגוריית הגיל.

כמו תמיד, תוכלו להתמודד בכל מדינה ובכל קטגוריית גיל, אבל רק מנג'רים מאותה מדינה יכולים להצביע. אנא זכרו שאסור לשלוח הודעות ספאם בהם אתם מבקשים ממנג'רים אחרים להצביע לכם דבר שעלול להוביל בסופו של דבר לפסילה והרחקה מהבחירות.

התחרויות של הנבחרות הצעירות יתקיימו בדומה לשל הנבחרת הבוגרת. המוקדמות יחולקו ל8 בתים בהם 3 הראשונות מעפילות לאליפות העולם. המשחקים הראשונים ישוחקו בעונה הבאה לאחר הסיבוב השני של הבחירות.

בהצלחה!




This article is available in these languages:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti فارسی Suomi Vlaams 
Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Mакедонски Bahasa Melayu Nederlands Norsk Português, Brasil Polski Português Română 
Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Türkçe Українська 中文 

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on MySpace