Time:

Your teams:
Communication
Public account
  PRO Zone
1330 credits
Buy credits
You are in the public account. If you want to play the game or join in the discussion, you have to log in. If you are a new user, you must register first.

  PowerPlay Magazine

فصل های جدید در فوتبال و بسکتبال


سلام دوستان,

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، دوشنبه آینده فصل های جدیدی در فوتبال و بسکتبال آغاز می شود. بنابراین فراموش نکنید که تمام آمادگی های لازم را برای فصل جدید در هر دو ورزش انجام دهید.

ما می خواهیم لیست کشورهایی را که گروه بندی مجدد لیگ در آنها انجام می شود ، اعلام کنیم. گروه بندی مجدد لیگ مکانیزمی است که برای حذف تیم های غیرفعال از دو سطح پایین لیگ در کشورهای منتخب به منظور افزایش رقابت استفاده می شود.

گروه بندی مجدد لیگ در فوتبال

آفریقا ، آرژانتین ، آسیا ، جمهوری چک ، پرو ، اسلوونی

گروه بندی مجدد لیگ در بسکتبال

آرژانتین ، ایران

اگر یک قرارداد اسپانسری با جایزه امضا کرده اید و طی گروه بندی مجدد به لیگ دیگری منتقل شدید، لطفا نگران نباشید. شما می توانید قرارداد خود را در 2 روز اول فصل جدید بازنگری کنید تا بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود در لیگ را بررسی کنید.

در فصل جدید موفق باشید !



This article is available in these languages:
Español, Chile Español, Argentina العربية Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams 
Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska 
繁體中文 Türkçe 中文 

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on MySpace