Time:

Your teams:
Communication
Public account
  PRO Zone
1330 credits
Buy credits
You are in the public account. If you want to play the game or join in the discussion, you have to log in. If you are a new user, you must register first.

  PowerPlay Magazine

מיזוג ליגות


שלום חברים,

בקרוב נכנס לעונה ה20 בכדורגל וזה הזמן להתכונן אליה. זה גם הזמן לטורנירים בינלאומיים כמו גביע האתגר של פאוורפליי מנג'ר או המונדיאל עד גילאי 17 ועד גילאי 20. תעקבו אחר כל המשחקים בחינם!

כפי שאתם כבר בטח יודעים, התחרותיות במדינות מסויימות קטנה מאוד והמשחק הופך להיות הרבה פחות מעניין לאותם המנג'רים שכן נשארו בליגות הללו. עקב כך החלטנו למזג מדינות מסויימות בחזרה לליגות היבשתיות שבהן הן היו לפני. זה אמור לא רק לעזור לאותם מאמנים מהמדינות הללו, אלא גם למנג'רים בליגות היבשתיות. הנה הרשימה של הליגות שיתמזגו:

 

  • אוסטרליה תתמזג עם אוקיאניה
  • טיוואן, הודו, אינדונזיה, יפן ומלזיה יתמזגו עם אסיה
  • מקדוניה, מולדובה, מונטנגרו, נורווגיה וסקוטלנד יתמזגו עם אירופה
  • פאראגוואי תתמזג עם דרום אמריקה

 

הדרך בה זה הולך להיות היא שהקבוצות שכבר בליגות היבשתיות ישארו בליגות בהן הן נמצאות (או בליגה אליהן היא עולה/יורדת) והקבוצות מהמדינות המתמזגות ימלאו את המקומות הריקים שממולאים ע"י קבוצות חסרות מנג'ר. יש אפשרות שהקבוצה תועבר לליגה נמוכה יותר מהליגה בה היא נמצאת באותו הרגע, אבל איכות המשחק אמורה להשתפר ואם הקבוצה באמת מספיק טובה אין סיבה שהיא לא תחזור לרמה בה הייתה לפני זה.

השינויים הללו לא ישפיעו על הנבחרות. אין מה לדאוג בנוגע לביטול הנבחרות גם כן.

בנוסף לכל, יתבצע מיזוג ליגות רגיל במדינות נבחרת על מנת להסיר קבוצות לא פעילות משתי הליגות הנמוכות באותן המדינות על מנת להפוך את המשחק לתחרותי יותר. הנה רשימת המדינות בהן יתבצע המיזוג העונה:

אפריקה, אוסטריה, בלרוס, בלגיה, בוסניה והרצגובינה, קנדה, צ'ילה, סין, צ'כיה, אסטוניה, צרפת, יוון, הונגריה, לטביה, ליטא, מקסיקו, מרוקו, הולנד, צפון אמריקה, פולין, סעודיה, סרביה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוויץ, טורקיה, אורוגוואי, ארצות הברית

אנא זכרו, במידה ואתם מועברים לליגה אחרת במהלך מיזוג הליגות וכבר בחרתם בהצעת ספונסר שכוללת בונוסים על הופעות, אין צורך לדאגה. תקבלו הזדמנות להחליף להצעה רגילה או לשנות את מיקום היעד לבונוסים במהלך 2 הימים הראשונים של העונה החדשה.

בהצלחה בעונה החדשה!




This article is available in these languages:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams 
Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina 
Српски Svenska Українська 中文 

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on MySpace