Time:

Your teams:
Communication
Public account
  PRO Zone
1330 credits
Buy credits
You are in the public account. If you want to play the game or join in the discussion, you have to log in. If you are a new user, you must register first.

  PowerPlay Magazine

امکانات تاکتیکی جدید


سلام دوستان،

مدتی زمانی است که از تغییراتی که ما بر روی موتور هاکی انجام دادیم گذشته است و در ماه های اخیر شنیده های زیادی از طرف شما و اینکه علاقه دارید تا شاهد آپدیت های جدید باشید، داشته ایم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که زمان آن رسیده  کاری در این مورد انجام دهیم. ما یک سری از تغییرات آماده کردیم که به شما امکان کنترل بیشتر روی کیفیت تیمتان در هر بازی را خواهد داد. لیستی از تغییرات در اینجاست که شما میتوانید از شروع فصل جدید شاهد آن باشید :

 

  1. امکان تغییر سبک بازی بین نیمه ها، بر اساس امتیاز. شما همچنین قادر خواهید بود تا سبک بازی متفاوتی برای وقت اضافه انتخاب کنید.
  2. در سبک بازی، تیم شما همانند روش بازی قدرتی و  روش هدر دادن ضربه پنالتی، سطح هماهنگی کسب خواهد کرد. هرچه بیشتر با نوع خاصی از سبک بازی، بازی کنید، تیمتان با کیفیت بیشتری با آن سبک عمل میکند.
  3. تاثیر تاکتیک های به اصطلاح ضدحمله ای برای سبک بازی افزایش خواهد یافت. برای آن دسته از شما که اوایل بازی را به یاد دارید، این تاثیر در ابتدا همانند اوایل شروع بازی خواهد بود. این تغییر بعنوان یک وزنه تعادل برای هدف قبلی اجرا خواهد شد که بستگی به سطح هماهنگی دارد.
  4. امکان تغییر سبک بازی قدرتی و هدر دادن پنالتی بعد از هر نیمه بر اساس امتیاز. شامل امکان تغییر تاکتیک ها برای وقت اضافه نیز میباشد.
  5. سه بخش در صفحه تاکتیک ها که با تعداد بازیکن های خطوط در بازی سر و کار دارند به یک بخش کارآمدتر ادغام خواهند شد. این شما را قادر خواهد ساخت که با 3 بازیکن خط شروع کرده و چهارمین بازیکن خط را بعدا در بازی به خدمت بگیرید یا حتی با 4 بازیکن خط در نیمه اول، 3 بازیکن خط در نیمه دوم و دوباره با 4 بازیکن خط در سومین نیمه بازی پیش بروید. شما همچنین قادر خواهید بود تا تعداد بازیکن های خط را برای وقت اضافه تغییر دهید. امکان عکس العمل در مقابل عقب نشینی چهارمین خط تیم مقابل نیز بصورت یک چک باکس در این بخش جدید نمایش داده خواهد شد.

 

تمامی این تغییرات نیازمند مقداری تنظیم در بعضی از صفحات بازی میباشد. البته صفحه تاکتیک ها کمی ظاهرش متفاوت خواهد شد. ما طراحی صفحه را برای همخوانی با استایل استفاده شده در ورزش های دیگر و کاربرپسند کردنِ بیشتر آن تغییر خواهیم داد.

همچنین تغییراتی در صفحات نتیجه بازی، آنالیز تیم و آمار تیم برای همخوانی با امکانات تاکتیکی جدید خواهیم داشت. امیدوارم شما هم به اندازه ما برای دیدن همه این تغییرات در بازی، در روز دوشنبه آینده، هیجان زده شده باشید.

از آنجایی که فصل جدید در پیش است، در 2 لیگ پایینی تمام کشورها برای حذف تیم های غیرفعال و افزایش رقابت، گروه بندی مجدد صورت خواهد گرفت. خبر خوب این است که اگر کشور شما لیگی را بخاطر این گروه بندی از دست بدهد، تاثیری در کاهش پیشنهادات اسپانسرهای شما نخواهد داشت. ما نمی خواهیم کسی بخاطر گروه بندی مجدد دچار مشکلات اقتصادی شود. گروه بندی مجدد در کشورهای زیر صورت خواهد گرفت :

بلاروس، بلژیک، بوسنی و هرزوگوین، برزیل، بلغارستان، کانادا، کرواسی، جمهوری چک، استونی، فنلاند، آلمان، مجارستان، ایتالیا، لیتوانی، هلند، پرتغال، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، ترکیه، آمریکا، دنیای دیگر

روز خوبی داشته باشید

 




This article is available in these languages:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi 
Vlaams Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Mакедонски Bahasa Melayu Nederlands Norsk Português, Brasil Polski Português Română 
Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Українська 中文 

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on MySpace