Čas:

Tvoje tímy:
Komunikácia
Public account
  PRO Zóna
1330 kreditov
Kúpiť kredity
Momentálne sa nachádzaš vo verejne prístupnom konte. Ak si chceš zahrať hru alebo prispievať do diskusií, musíš sa prihlásiť. Ak si nový užívateľ, musíš sa zaregistrovať.

  PowerPlay Magazín

حراج تابستانه


سلام دوستان،

از تابستان لذت می برید؟ قرار است بهتر از این هم بشود!

حراج تابستانه اینجاست! یک پیشنهاد منحصر به فرد که نمی توانید از دستش بدهید.

این بسته پیشنهادی شامل پرچم ها و توپ های هاکی با طراحی ویژه تابستان می شود، که نمی توانید آنها را از جای دیگر تهیه کنید. این یعنی یک پرچم یا توپ هاکی برای هر کدام از تیم های شما.

از بازی فوری خوشتان می آید؟ این را هم برای شما در نظر گرفته ایم. 50 بازی فوری برای هر یک از تیم های شما. اگر هر 4 ورزش را بازی می کنید، می شود به عبارتی 200 بازی فوری.

و در آخر، یک بسته کردیت 750 تایی بر روی همه این ها، با قیمتی که باعث می شود این بسته حتی بدون ویژگی های دیگر ارزش خریدن را داشته باشد.

از آنجایی که این پیشنهاد منحصر به فرد است و فقط یک بار ارائه می شود، نمی توان آن را با انتقال بانکی خریداری کرد. این پیشنهاد را می توانید در بالای صفحه مشاهده کنید. اگر نمی توانید آن را ببینید، از بازی خارج شده و مجددا وارد شوید.

لذت ببرید!




Tento článok má aj iné jazykové verzie:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi Vlaams Français 
Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски 
Svenska Українська 中文 

Zdieľaj na Facebooku   Zdieľaj na Twitteri   Zdieľaj na MySpace