Horário:

Seus times:
Comunicação
Public account
  Zona PRO
1330 créditos
Comprar créditos
Você está na conta pública. Se você quiser jogar o jogo ou se juntar as conversas, você deve fazer o log in para entrar em sua conta. Se você é um novo usuário, você deve se registrar primeiro.

  Revista PowerPlay

فصل جدید هاکی به زودی شروع می شود


سلام دوستان،

ما به پایان یک فصل دیگر نزدیک می شویم. امیدواریم که شما یک فصل خوب را پشت سر گذاشته باشید، اما اگر اینطور نیست، می توانید برای  بهتر شدن تیم در فصل بعد شروعی دوباره داشته باشید.اسپانسرها از فردا شروع به ارسال پیشنهادات خود می کنند، پس برای آن آماده باشید.

دیگر پیشنهادی برای میزبانی مسابقات جهانی وجود ندارد

این آخرین باری است که مسابقات جهانی در یک کشور برگزار می شود. ما در حال کار بر روی به‌روزرسانی هستیم که ویژگی ارسال پیشنهادهای مربیان برای میزبانی این مسابقات را حذف می‌کند.

دلیل این تغییر این است که به نظر می رسد این ویژگی هدف خود را که فعال کردن انجمن است از دست داده است. همچنین مردم اغلب از تصاویری برای آرم و لوگو استفاده می کنند که حق استفاده از آنها را ندارند.

از فصل آینده مسابقات قهرمانی در میادین تیم ملی به صورت تصادفی در کشورهای مختلف برگزار می شود. این تغییر قبلاً در سایر رشته های ورزشی نیز اعمال شده بود.

 

گروه بندی مجدد لیگ

طبق معمول، در کشورهای منتخب گروه بندی مجدد لیگ خواهیم داشت تا تیم های غیرفعال را از دو سطح پایین لیگ حذف کنیم. گروه بندی مجدد لیگ در کشورهای زیر انجام می شود:

کانادا، چک، فنلاند، روسیه

اگر یک قرارداد اسپانسرینگ با پاداش امضا می کنید و در جریان گروه بندی مجدد لیگ به لیگ دیگری منتقل می شوید، لطفاً نگران نباشید. شما این امکان را خواهید داشت که در 2 روز اول فصل جدید قرارداد خود را مجدداً مذاکره کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود را بررسی کنید.

در فصل جدید موفق باشید




Este artigo está disponível nestes idiomas:
Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Suomi Vlaams Hrvatski Magyar Italiano 
Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Türkçe 中文 

Compartilhe no Facebook   Compartilhe no Twitter   Compartilhe no MySpace