Zeit:

Deine Teams:
Kommunikation
Public account
  PRO Zone
1330 Credits
Credits kaufen
Du bist im öffentlichen Konto. Wenn du das Spiel spielen, oder dich bei den Diskussionen einbringen möchtest, musst du dich einloggen. Wenn du neu dabei bist, musst du dich erst registrieren.

  PowerPlay Magazin

החנוכה הקרוב מלא בהפתעות


שלום חברים,

חג החנוכה קרב ובא ואנחנו רוצים לא רק שתאכלו המון סופגניות, אלא גם שתהנו. בגלל זה אנחנו מכינים תכונה חדשה במיוחד בשבילכם שאמורה לצאת בקרוב. התכונה הזאת תכניס המון עניין למשחק. תרצו לדעת עוד? פשוט תעקבו אחרינו בדף הפייסבוק שלנו ואפילו תוכלו לזכות בקרדיטים.

עונה חדשה בכדוריד

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לעונה מספר 6 בכדוריד. אנחנו מקווים שהתחלתם בהכנות כדי לפתוח את העונה ברגל ימין. אם עוד לא שלחתם את השחקנים שלכם למחנות אימונים, זה זמן מצויין לעשות זאת. אל תשכחו גם שהקרב על התואר מתחמם כבר עכשיו באליפות העולם. תוודאו שאתם עוקבים ומעודדים את המדינה שלכם.

כמו תמיד, יהיה מיזוג בשתי הליגות הנמוכות במדינות נבחרות על מנת להסיר קבוצות לא פעילות ולהעלות את התחרותיות במשחק. העונה המיזוג יתבצע בכל המדינות מלבד הבאות:

צ'ילה, אסטוניה, צרפת, ארצות הברית.

תיקונים בכדורסל

תיקנו את החישוב של כוח הקבוצה של הנבחרות בכדורסל. הבאג שהיה השפיע על כל הנבחרות שאותה מידה, אבל עכשיו הכל אמור להיות בסדר. בנוסף לכך סידרנו גם באג שגרם לכל הסטטיסטיקות מהחלק השני של ההארכת הזמן להיתווסף לחלק הראשון של הערכת הזמן.

זה הכל, אל תשכחו לעשות לייק לדף הפייסבוק שלנו.

 

 




Der Artikel ist in folgenden Sprachen verfügbar:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti فارسی Suomi Vlaams 
Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Mакедонски Bahasa Melayu Nederlands Norsk Português, Brasil Polski Português Română 
Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Українська 中文 

Auf Facebook veröffentlichen   Auf Twitter veröffentlichen   Auf MySpace veröffentlichen