Tid:

Dine hold:
Kommunikation
Public account
  PRO Zone
1330 credits
Køb credits
Du er på den offentlige konto. Hvis du vil spille spillet, eller deltage i en diskussion, skal du logge ind. Hvis du er ny bruger, skal du registrere dig først.

  PowerPlay Magazine

بیانیه رسمی در مورد تهاجم روسیه به اوکراین


دوستان عزیز،

معمولاً ما در مورد رویدادهای دنیای واقعی اظهار نظر نمی کنیم، اما شرایط فعلی ایجاب می کند که استثنا قائل شویم.

متأسفانه صلح در اروپا با حمله غیرقانونی روسیه به اوکراین مختل شده است. ما در استودیوی PowerPlay به شدت این تجاوز را محکوم می کنیم و قاطعانه در کنار مردم اوکراینی هستیم که شجاعانه از میهن خود دفاع می کنند.

برخی از شما درخواست کرده‌اید که همه کاربران روسی را از بازی منع کنیم و در نتیجه به بقیه کشورهای غربی در تحریم روسیه بپیوندیم. ما معتقد نیستیم که کاربران روسی ما باید به خاطر جنایات دولت خود مجازات شوند، خواه از رژیم فعلی حمایت کنند یا نه. هرکس با دیدگاه خودش شناخته می شود.

با این حال، ما هر کسی را که از تهاجم روسیه حمایت کند یا به هر طریقی اطلاعات نادرست و تبلیغاتی را در بازی منتشر کند ممنوع خواهیم کرد.

ممنونیم از اینکه درک می کنید!




Artiklen er tilgængelig på disse sprog:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Vlaams Hrvatski Magyar 
Italiano Latviešu Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Türkçe 

Del på Facebook   Del på Twitter   Del på MySpace