Laikas:

Tavo komandos:
Bendravimas
Public account
  PRO Zona
1330 kreditų
Pirkti kreditus
Šiuo metu jūs naudojate bendrą vartotojo paskirtį. Jeigu norite žaisti žaidimą ar naudotis forumais, privalote prisijungti. Jeigu esate naujas vartotojas, pirma turite prisiregistruoti.

  PowerPlay žurnalas

آیا برای یک فصل جدید آماده هستید؟


سلام دوستان ،

آیا برای یک فصل دیگر آماده هستید؟ ما مطمئناً امیدواریم ، زیرا فقط چند روز باقی مانده است تا شروع شود. فراموش نکنید که پیشنهادات اسپانسر از فردا شروع می شود و تصمیمات شما ممکن است تأثیر زیادی در آینده تیم شما داشته باشد.

در ضمن ، می توانید تمام بازیهای جام جهانی را به صورت رایگان دنبال کنید! فراموش نکنید که از کشور خود در مسابقات قهرمانی حمایت کنید.

مثل همیشه ،در کشورهای منتخب  گروه بندی دوباره انجام می شود تا تیم های غیرفعال را از دو سطح لیگ پایین حذف کند. گروه بندی مجدد لیگ در کشورهای زیر برگزار می شود:

چین ، فنلاند

اگر قرارداد حمایت مالی را با پاداش امضا کردید و احیانا در هنگام گروه بندی مجدد لیگ به لیگ دیگری منتقل شدید ، لطفاً نگران نباشید. شما می توانید در 2 روز اول فصل جدید ، قرارداد خود را مجدداً مذاکره کنید تا بتوانید انتخاب صحیحی انجام دهید. حریفان جدید خود را قبل از تصمیم گیری بررسی کنید.

در فصل جدید موفق باشید!



Šis straipsnis galimas šiomis kalbomis:
Español, Chile Español, Argentina Български Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams Hrvatski Magyar 
Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska 繁體中文 
Türkçe 

Pasidalink Facebook'e   Pasidalink Twitter'yje   Pasidalinka MySpace