Laikas:

Tavo komandos:
Bendravimas
Public account
  PRO Zona
1330 kreditų
Pirkti kreditus
Šiuo metu jūs naudojate bendrą vartotojo paskirtį. Jeigu norite žaisti žaidimą ar naudotis forumais, privalote prisijungti. Jeigu esate naujas vartotojas, pirma turite prisiregistruoti.

  PowerPlay žurnalas

سال نو ، فصل جدید فوتبال


سلام دوستان ،

با نزدیک شدن به سال 2022 ، فصل 41 در فوتبال نیز در حال رسیدن است. شما می دانید برای آماده شدن برای فصل جدید چه کاری باید انجام دهید. پیشنهادات اسپانسر از امروز شروع به کار کرد ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین اسپانسر را برای تیم خود انتخاب می کنید.

همچنین زمان آن رسیده است که لیست کشورهایی را اعلام کنیم که در پایان فصل مجدداً گروه بندی لیگ خواهند کرد تا تیم های غیرفعال را از دو سطح پایین لیگ حذف کنند. در اینجا لیست است:

آفریقا ، آرژانتین ، آسیا ، بلغارستان ، ایتالیا ، هلند ، رومانی ، اسلواکی

اگر قرارداد حمایت مالی را با پاداش امضا کردید و اتفاق می افتد که در هنگام جمع آوری مجدد لیگ به لیگ دیگری منتقل می شوید ، لطفاً نگران نباشید. شما می توانید در 2 روز اول فصل جدید ، قرارداد خود را مجدداً مذاکره کنید تا بتوانید انتخاب صحیحی انجام دهید. مخالفان جدید خود را قبل از تصمیم گیری بررسی کنید.

ما در فصل جدید و در سال 2023 بهترین ها را برای شما آرزو می کنیم!




Šis straipsnis galimas šiomis kalbomis:
Español, Chile Español, Argentina Български Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams Hrvatski Magyar 
Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska 繁體中文 
Türkçe 

Pasidalink Facebook'e   Pasidalink Twitter'yje   Pasidalinka MySpace