Heure:

Vos équipes:
Communication
Public account
  Zone PRO
1330 crédits
Acheter des crédits
Vous êtes dans le compte public. Si vous voulez jouer au jeu ou participer aux discussions, vous devez vous connecter. Si vous êtes un nouvel utilisateur, vous devez vous enregistrer d'abord.

  PowerPlay Magazine

فصل جدید هاکی


سلام دوستان،

 وقتی سرگرم می شوید زمان مثل برق و باد می گذرد و فصل 40 اکنون تقریباً به پایان رسیده است.چه یک فصل خوب داشته باشید و چه یک فصل فراموش نشدنی ، هنوز باید مطمئن شوید که برای یک فصل دیگر آماده هستید. فراموش نکنید که اولین پیشنهاد اسپانسر را فردا بررسی کرده و از تیم ملی خود در مسابقات جهانی(World Championships) حمایت کنید.

طبق معمول ، ما در کشورهای منتخب لیگ دسته بندی خواهیم کرد تا تیم های غیرفعال را از دو سطح پایین لیگ حذف کنیم. گروه بندی مجدد لیگ در کشورهای زیر انجام می شود:

بلژیک ، اسلواکی ، سوئیس

اگر یک قرارداد اسپانسری با جایزه امضا کرده اید و طی گروه بندی مجدد به لیگ دیگری منتقل شدید، لطفا نگران نباشید. شما می توانید قرارداد خود را در 2 روز اول فصل جدید بازنگری کنید تا بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود در لیگ را بررسی کنید.


در فصل جدید موفق باشید !




Cet article est disponible dans les langues suivantes:
Español, Chile Español, Argentina Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi Vlaams Hrvatski Magyar 
Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Svenska Türkçe 中文 


Partager sur Facebook   Partager sur Twitter   Partager sur MySpace