Vrijeme:

Vaši timovi:
Komunikacija
Public account
  PRO Zona
1330 kredita
Kupi kredite
Trenutno ste ulogovani na javni nalog. Ukoliko želite da igrate igru ili se pridružite diskusijama, morate se ulogovati. Ukoiko ste novi korisnik, morate se prvo registrovati.

  PowerPlay Magazin

آمدن فصل جدید بسکتبال


سلام دوستان

فقط چند روز تا شروع فصل 26 در بسکتبال باقی مانده است.شما احتمالا می دانید که چه باید بکنید.  اطمینان حاصل کنید که فردا برای بررسی پیشنهادات اسپانسری جدید وارد شوید.و فراموش نکنید که جام جهانی(World Cup) در حال حاضر در حال اجرا است و شما می توانید تمام بازی ها را به صورت رایگان تماشا کنید.

طبق معمول،ما در کشورهای انتخابی گروه بندی می کنیم تا تیم های غیر فعال را از دو سطح پایین لیگ حذف کنیم.سازماندهی مجدد لیگ در کشورهای زیر انجام می شود :

آرژانتین، چین، استونی، فرانسه، اسلوونی، ترکیه، اوکراین

اگر یک قرارداد اسپانسری با جایزه امضا کرده اید و طی گروه بندی مجدد به لیگ دیگری منتقل شدید، لطفا نگران نباشید. شما می توانید قرارداد خود را در 2 روز اول فصل جدید بازنگری کنید تا بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود در لیگ را بررسی کنید.

همگی موفق باشید!




Ovaj članak je dostupan na ovim jezicima.:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi Vlaams 
Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски 
Svenska Türkçe Українська 中文 

Podijeli na Facebook   Podijeli na Twitter   Podijeli na MySpace