Saat:

Takımlarınız:
İletişim
Public account
  PRO Bölgesi
1330 kredi
Kredi satın al
Genel bir hesaptasınız. Oyunu oynamak ister veya tartışmalara katılmak isterseniz giriş yapmak zorundasınız. Yeni bir kullanıcıysanız, öncelikle kayıt olmalısınız.

  PowerPlay Dergi

Podařilo se mi maximálně zklamat českou komunitu, ale toho si necením.


Podařilo se mi maximálně zklamat českou komunitu, ale toho si necením.

Dnes přijali pozvání k nám do redakce dva manažeři, kteří se poslední dvě sezony starali o juniorskou reprezentaci České republiky U17. Manažera týmu Peshkeho a jeho asistenta Odika.  Budu si s nima povídat o všem možném, ale hlavně bych rád od obou slyšel nějaké zhodnocení jejich funkčního období – volby, kvalifikace, MS atd.

Tandem: Takže tady je první otázka..Jak probíhala příprava na funkční období (tj. volby, volba asistenta, výběr hráčů)?

Peshke: Ahoj, dlouho jsme se neviděli (úsměv).

Tandem: Jojo zhruba před týdnem tady (úsměv) a dělali jsme spolu rozhovor k seniorské reprezentaci…nemůžu za to že sedíš na vícero žídlích (úsměv)

Peshke: No, původně jsem kandidovat neplánoval, ale nikdo ze zkušenějších manažerů zájem neprojevil, takže kandidatura přišla na poslední chvíli. Přece jenom po zkušenostech s U20 mě lákalo vyzkoušet i U17. Post asistenta jsem nabízel pomalu kde komu, vypsal jsem i do novin inzerát, ale nikdo se nepřihlásil (zamračí se), tak jsem vsadil na osvědčenou kartu odika, se kterým jsme vybojovali stříbro v U20. Část týmu jsem vzal v 1. sezóně ty starší, 17-leté pro kvalifikaci a druhou půlku 16-leté, které jsme odhadem měli vytipované, že by mohli být v základu na MS, tak aby se sehráli. Nicméně je to těžké odhadnout, hráči rostli 2 sezóny, tak jsme se někde netrefili (úsměv).

odik: Ahoj. Jak se říká, tak jsem vstoupil do rozjetého vlaku. Když jsem viděl, jak je Peshke zoufalý, že mu nikdo nechce dělat asistenta, tak jsem mu nabídl pomocnou ruku…(smích). Co se týče skladby týmu, tak jsme se tak nějak shodli, stejně jako při výběru většiny hráčů.

Tandem: Jak vůbec hledáte nové, mladé hráče do reprezentace ČR? Jak to funguje? Případně jaký k tomu používáte tool, protože PPM v podstatě nic nenabízí.

Peshke: Hledání hráčů je ta nejtěžší fáze příprav, resp. časově nejnáročnější. Nevím, jestli existuje nějaký tool, jestli jo, tak mě minul (smích). Já se spoléhal na pečlivost – tj. projel jsem všechny české týmy v I.- III. lize (+ pár vytipovaných, co se schovávali ve IV., že misulo?) – tzn. jejich soupisky a přestupy za poslední 2 sezóny – tak se dá odchytit 95+% všech možných hráčů. A další, co se třeba přehlédli/ztratili, tak se často manažeři sami ozvou. Hráče je možné si dát do sledování, pak si je třeba hodit do Excelu. Pak přichází na řadu průzkum – chci poděkovat, všem, kdo mi pomohli s prvotním rychloprůzkumem pro první nominaci. Ještě, že tu je možnost nastavit typ hráče, takže první rozškatulkování bylo možné na základě něj, to se pak první zkoumali ti s nejvyšším CZ na svém postu. Na začátek se tedy vzaly jistoty a pak se to průběžně doplňovalo.

odik: Když jsem vedl reprezentace, tak jsem si nejprve vytipoval hráče podle určitých kritérií, když jsem projížděl víceméně většinu lig na PPM. A pak jsem je společně s pár manažery zkoumal. Při U17 to je lehčí v tom, že stačí projet jen české ligy. Tentokrát však, jelikož jsem neměl v plánu být u repre, tak jsem ponětí o hráčích moc neměl, a těžil jsem především z průzkumu Peshkeho. Do druhé sezóny jsem již potencionální hráče doprozkoumal, abychom měli z čeho vybírat.

Tandem: Jakou jste zvolili strategii na kvalifikaci a proč? Jak vám připadala kvalifikační skupina č. 4, kterou jste vyfasovali?

Peshke: Tak v první sezóně to chtělo nabrat co nejvíc bodů, takže hrála starší generace, která po 1.sezóně končila. Víc bodů v 1. sezóně = víc šetření v 2. půlce kvalifikace = lepší výsledky na MS, aspoň tak zní logická rovnice. Ve 2.sezóně dostali přednost hráči B-C týmu, až byl zajištěn postup, tak nastoupilo Áčko, aby se dosehráli na MS. V kvalifikační skupině byly 4 lepší týmy a pak 4 výrazně slabší. K dispozici 4 postupová místa, takže bylo jasné, kdo by měl postoupit, překvapení v U17 nebývá až tak moc.

odik: V první sezóně byla taktika víceméně jasná a popsal už ji Peshke, takže to nebudu zbytečně opakovat. Ve druhé sezóně se to již odvíjelo podle vývoje skupiny. Nechtěli jsme příliš riskovat, a tak jsme volili někdy kompromisy. Ke konci to již bylo o sehrávání týmu na MS. A skupina? Nebyla příliš lehká, ale byla hratelná. Rozhodně jsme patřili k týmům, které měly postoupit, což se povedlo poměrně bez komplikací.

Tandem: Jaké jste měli v týmu hvězdy, opory? Na koho jste chtěli nejvíc spoléhat? Zklamali/nezklamali?

Peshke: Největší superstar, nejlepší a nejtalentovanější hráč, který kdy vyšel z akademie Wardogs – gólman Edvard Kuník – to měl být náš tahoun. Ten nezklamal, problémy však byly jinde, k tomu se však ještě dostaneme…

odik: Když to vezmu z pohledu obou sezón dohromady, tak jsme žádnou výraznější hvězdu, která by vyčnívala, neměli. Oporou byli rozhodně brankáři, kteří většinou nezklamali, i když občas měli slabší chvilky. V první sezóně se dalo spoléhat krom brankářů hlavně na krajní záložníky.

Tandem: Jak byste okomentovali průběh kvalifikace? Jak moc se lišil průběh kvalifikace oproti vašim plánům a očekáváním a proč myslíte, že k té odchylce došlo?

Peshke: Tak v první části kvalifikace jsme proti 3 silnějším hráli 2x doma, a pak jsme tam měli ty 4 slabší – 6 výher 1 prohra byl takový vysněný výsledek. Nicméně doma s Tchaj-wanem jsme ztratili remízu 1:1 vinou špatné produktivity (střely na bránu 8:1, k tomu neproměněná penalta) a hned následně ztráta 1:1 v Chile – soupeře jsme přestříleli 8:4 a opět penalta zahučela někam mimo. Nicméně bodový vstup slušný. Do druhé půlky jsme vstoupili špatně - remíza v Chorvatsku, kdy jsme o výhru přišli v poslední možné chvilce a pak 2 prohry. Nicméně poté jsme hráli s těmi slabšími a tam jsme bodovali naplno. Ve 3 těchto zápasech hrálo B-C naplno, možná to bylo přehnané a mělo se více šetřit, ale dokud není jistý postup, nespoléhám se na to, že někoho porazíme na 100%.

odik: Tak plány vycházely víceméně dobře, i když pár zaváhání tam bylo. Ale nebylo to nic drastického, jelikož soupeři také ztráceli, takže mnohdy vývoj skupiny byl nad očekávání. Odchylka byla způsobená především neproměňováním šancí, v první řadě penalt.

 

Skupina 4

Poz Tým GP W D L GF:GA GD Pts
1 ItálieItálie  14  10  3  1  29:9 +20  33
2 Česká republikaČeská republika  14  8  3  3  27:8 +19  27
3 ChorvatskoChorvatsko  14  8  2  4  41:11 +30  26
4 Tchaj-wanTchaj-wan  14  4  6  4  17:16 +1  18
5 KolumbieKolumbie  14  5  3  6  15:29 -14  18
6 ChileChile  14  2  6  6  15:29 -14  12
7 SkotskoSkotsko  14  3  2  9  6:23 -17  11
8 ParaguayParaguay  14  3  1  10  14:39 -25  10

Tandem: Pocity před finálním turnajem a stav týmu?

Peshke: Velké očekávání, přece jenom obhajovali jsme zlato z posledního MS. A také jsme patřili k největším favoritům turnaje. Áčko a někteří náhradníci měli energii 99-100%, sehranost hodně slušná. Akorát se nám na začátek zranil útočník, to ale zaskočil možná že i lepší náhradník (ten byl prakticky nesehraný). Výkonnostně ho musel přeskočit v průběhu sezóny.

odik: Tým byl připraven vcelku dobře. Pocity však byly smíšené. Rozhodně nesouhlasím s tím, že jsme patřili k největším favoritům turnaje. Jak jsem již říkal dříve, chyběl nám tahoun, na kterého by se dalo spolehnout a který by nás v kritických chvílích podržel a zvrátil stav utkání.

Tandem: Můžete zhodnotit zápasy ve vaší skupině č. 6? Zdál se mi ten postup krapet kostrbatý a vůbec ne jistý (úsměv). Klidně stručně ke každému zápasu.

Peshke: To máš pravdu, bylo to hodně křečovité, možná i nezasloužené. Výkon vůbec neodpovídal předpokladům. První zápas byl proti Slovinsku, spolufavoritovi skupiny. Hodně zvláštní zápas, hrálo se hodně opatrně, nikdo nedokázal vystřelit na bránu. Tak to vypadalo, že se týmy rozejdou oba spokojeny s bodem, ale pak přišla 87. A rozhodčí proti nám odpískal penaltu. Do druhého zápasu s Brazílií jsme vstupovali s nožem na krku, prohra = konec v turnaji, remíza prakticky taky, resp. bychom to vůbec neměli ve svých rukou. Na hráčích to bylo znát, ale bylo také vidět odhodlání a fighting spirit jim sršel z očí. A v 1.minutě už jsme se radovali z vedení! Brazilce jsme tak přejeli, skóre se zastavilo na 4:0. Díky vysoké výhře nám tudíž stačilo remizovat v posledním zápasem s outsiderem z Bosny a Hercegoviny. Rozhodli jsme se proto pošetřit pár hráčů Áčka, no v případě komplikací ale byli připraveni zakročit. Nicméně soupeř měl asi větší odhodlání, možná trefil protitaktiku a střelecky nás přestřílel! Jen díky skvělému Bonifáci Buřtovi jsme celý zápas ustáli bez obdržené branky. Ale pěkně to smrdělo vyřazením.

odik: Njn, co k tomu říci. Podivné zápasy. Proti Slovinsku holt bez střely na branku se těžko boduje a vyhrát je nemožné. Navíc inkasovaná branka z jediné střely na branku, navíc z penalty… Tak to bohužel někdy bývá. Proti Brazílii to byl překvapivě jednoznačný zápas, kde jsme soupeře přehráli. No a poslední zápas skupiny jsme, jak už řekl Peshke, již trochu taktizovali a možná až přetaktizovali… Ale nakonec z toho byl vydřený postup.

Skupina 6

Poz Tým GP W D L GF:GA GD Pts
1 SlovinskoSlovinsko  3  3  0  0  5:0 +5  9
2 Česká republikaČeská republika  3  1  1  1  4:1 +3  4
3 Bosna a HercegovinaBosna a Hercegovina  3  0  2  1  2:5 -3  2
4 BrazílieBrazílie  3  0  1  2  2:7 -5  1

Tandem: Můžete zhodnotit osmifinále a pak to smutné čtvrtfinále s pozdějším vítězem celého MS Rumunskem?

Peshke: Paradoxně jsme se z 2. místa dostali do lepší poloviny pavouka a první překážkou byli naši sousedé z Německa. Bylo tam trochu nejistoty, nicméně to, že soupeř měl vykartované snad 4 hráče nám docela nahrávalo. A hádejte co – místo nich nastoupili ještě nabušenější borci, kteří celou sezónu nehráli, dokonce i když Němcům hořel postup ze skupiny (v 10 postoupili díky penaltám 2:0)! No a samozřejmě proti nám kopali penaltu taky, naštěstí hned na začátku zápasu, takže bylo ještě hodně času zareagovat. A ani změny v rozestavení jsme dělat nemuseli a ještě do poločasu jsme otočili. Pak přišla pojišťovací trefa a výhra 3:1. Ale opět mě zarazilo, že jsme vyslali na bránu mnohem méně střel než soupeř. Tím se dostáváme do klíčového čtvrtfinále, ta pomyslná brána mezi úspěchem a neúspěchem. Projdeš – bojuješ o medaile, neprojdeš – upadneš v zapomnění. Hráli jsme s Rumunskem, papíry byly na naší straně, ale byl jsem si vědom toho, jak vyřadilo Slováky už ve skupině a že tam může být nebezpečí. I vzhledem k tomu, že naše výkony byly nepřesvědčivé. O tom jsem ale věřil, že se to zlomí. Soupeř opět vykartovaný, tentokrát bez 3 hráčů, ale oproti Německu neměli schované hvězdy. Z naší strany došlo k drobné úpravě v rozestavení i taktice. Ale to nepomohlo, opět to byl náš protivník, kdo více střílel, byť neměl žádnou standardní situaci. V 19.minutě jsme na turnaji dostali poprvé gól ze hry, který nás poslal domů. Poločasové střídání na 3-5-2 vyprodukovalo pouze jedinou střelu na bránu. A tak skončila naše velká pouť s hodně hořkým koncem.

odik: V osmifinále nám pomohlo vykartování hráčů soupeře. Naštěstí tam také padly do branky všechny naše střely, ale bohužel se vykartovali dva hráči. Ve čtvrtfinále jsme možná mohli trochu více zariskovat a hrát trochu jinak. Takticky jsme zápas úplně nezvládli a jediná střela na branku je holt málo… S tím se těžko dá pomýšlet na postup.

Tandem: Můžete ve vaší věkové kategorii okomentovat ostatní průběh MS? Bylo nějaké překvapení? Co SF a finále? Jak se vám líbí vítěz MS?

Peshke: Tady budu docela stručný – největší překvapení je triumf Rumunska, to bez debat. Vyřadilo mnoho silných týmů – Slovensko, Česko, Itálie, Polsko…i Chorvaty ve skupině předčilo. Další překvapení konec Slovenska již ve skupině a pak postup Peru až do ČF. Zbytek asi dopadl tak, jak měl, resp. mohl být. Vítěz MS – líbí se mi? Tak vypadli jsme se šampiónem, je to ale slabá náplast. Rumuni asi vyhráli zaslouženě, byli dravější, excelentní černý kůň, sami tomu možná nemůžou uvěřit ani teď. No, zas tak stručné to nebylo, omlouvám se.

odik: Tak překvapení bylo určitě dost. Například postup Peru nebo Íránu. Naopak Slováci asi budou trochu zklamaní z toho, že nedokázali postoupit. A v play-off se může už stát cokoliv. Což dokázalo Rumunsko, které překvapivě vyhrálo. Ale v zápasech byly vyrovnaným soupeřem, takže asi vyhráli zaslouženě.

Tandem: Byla v turnaji nějaká překvapení? Který jiný tým vás překvapil? Pocity po turnaji?

Peshke: Překvapení viz předešlá otázka. Turnaj dopadl velkým zklamáním u všech. A stále nevím, kde byla hlavní příčina. Málo se střílelo, to je jasné, ale proč? Bylo něco špatného v týmu, co nevidíme? Špatná synergie? Nebo se měl dát i důraz na to, aby i záložníci měli větší střelu? Nebo je to jen dílo NF, který ve 4 z 5 zápasů šel proti nám? V průběhu sezóny s tím problém nebyl, až ten poslední týden…

odik: Pocity jsou smíšené. Pochopitelně mrzí, že jsme odjeli domů bez medaile, ale za ten výkon, co naši hráči předvedli, by byla asi nezasloužená… Výsledkově ale turnaj nebyl až takový propadák a postup do čtvrtfinále se počítá, i když je to pro některé málo.

Tandem: Můžete porovnat práci u U17 a U20? Jestli se dají zkušenosti z U20 využít u U17?

Peshke: U20 stále považuji za těžší kategorii a pro naši repre obzvlášť prokletou. Hlavní změna u mě v U17 byl přístup ke kvalifikaci, kdy jsem se už méně bál sehrávat na MS hráče hned od začátku úvodní přípravy. Jinak jsem se snažil dělat to, co předtím. Nicméně k úspěchu je potřeba i trochu štěstí a to se na nás kouklo jen okrajově. Když porovnám týmy, soupeře ve skupině a v play-off, tak mnohem více bych věřil letošní U17 než tehdejší U20. A přesto se U20 radovala ze stříbra, zatímco U17 pláče. Možná je lepší být někdy outsider.

odik: Tak v U20 se již více projevují rozdíly mezi jednotlivými hráči a musí se s nimi umět správně naložit. V U17 se dá i se slabším týmem uhrát dobrý výsledek, jelikož rozdíly mezi hráči nejsou tak markantní. Zkušenosti se určitě dají využít ať už z hlediska taktiky sehrávání týmu nebo nominování hráčů.

Tandem: Jestli jste sledovali a jak byste popsali/okomentovali počínání druhé juniorské reprezentace ČR U20?

Peshke: První sezónu sice ztratili pár bodíků, ale to nebyla žádná katastrofa, misula to měl hezky rozvrhnuté, nemluvím ani o tom, kolik reprezentaci obětovat na úkor svého klubu. První sezóna tedy v pohodě, vše pod kontrolou. Druhá část kvalifikace začala hodně špatně, místo brzkého potvrzení postupu a třeba i ztížení situace Finska, přišly velké ztráty, 1 bod ze 4 zápasů, které 3 byly hned doma, to je silné. Pak začala stíhací jízda, a když už to vypadalo, že se postup podaří, přišel poslední hřebík do rakve, doma s outsiderem. Nesouhlasím se všemi kroky, které misula učinil, ale chápu a respektuji jeho rozhodnutí. Velkou roli v jeho neúspěchu hrál i náhodný faktor, poté i některé zápasy soupeřů mu nepomohly. Jak jsem už zmiňoval – U20 je prokletá. Jde vidět, že ani za peníze se úspěch nekoupí. A misula byl v něčem zase první, byť za prvenství (aspoň myslím) v nepostupu s českou fotbalovou reprezentací rád nebude.

odik: Co říci? Misula je holt na tyto negativní reprezentační primáty expert… Možná dokázal připravit hráče pro repre na výbornou, ale pak již nedokázal využít jejich potenciál a přednosti jednotlivých hráčů. Navíc se dopustil několika chyb a zapomněl na základní věc, a sice že fotbal nemá logiku, takže nejspíše předpokládal, že nemůže prohrát a zbytečně si v nejdůležitějších zápasech až příliš zahrával a pokoušel štěstí… Mrzí mne, že nedokázal u repre naplnit svůj manažerský um, protože své kvality určitě má. Prostě asi vsadil na špatnou taktiku.

Tandem: Jak jste spokojeni s vašim, dnes již bývalým repre kolegou? Fungovalo to? Co měli za práci u týmu?

Peshke: Odvedl to, co jsem od něj čekal, jeho prostor byl buď souhlasit/nesouhlasit s mými návrhy – povolání jednotlivých hráčů a pak konzultace v taktice.

odik: Tak spolupracovalo se mi s Peshkem dobře. Sice jsme se někdy ne úplně ve všem shodli a někdy si prosadil svou, ale od toho byl hlavním manažerem. Škoda, že medaile nevyšla.

Tandem: Teď bych se chtěl zeptat jen hlavního manažera Peshkeho protože pravděpodobně měl hlavní slovo on…Čeho si nejvíc ceníš co se ti podařilo v uplynulém funkčnim období repre kouče? A co naopak považuješ za dosud tvoje nejhorší?

Peshke: Podařilo se mi maximálně zklamat českou komunitu, ale toho si necením. To je odpověď i na druhou otázku. Když se nad tím tak zamyslím, tak cenit si můžu této zkušenosti, která odhalila mé chyby - ortodoxně jsem hrával téměř to samé (klasické 4-4-2). Proto v dalších sezónach zapracuju mnohem víc na jiných herních stylech (=rozestavení), například začlenit do repertoáru i krajní útočníky, o kterých jsem v podstatě nechtěl nikdy slyšet. Mít více variant hry, to je současná meta moderního PPM manažera. Je třeba na tom zapracovat.

Tandem: Nekandidovali jste znovu, co říkáte na svého nástupce – Vejmiho, který jinak vede tým Fc Vejmi Zlín ve IV. lize? Máte nějaký názor?

Peshke: Tak to, co mohlo být 2 sezony dozadu, tj. že nikdo ze známějších manažerů nekandiduje, se stane realitou. Trošku jsme spolu komunikovali, možná mi přijde méně připravený (úsměv), ale to jsem byl taky, dá se to stihnout, pokud se bude pilně pracovat. Mnohem víc jsem zvědavý na samotný průběh, jak si povede. Hodíme ho do vody a necháme plavat.  Zvládne to? Uvidíme (úsměv), ale jsme mu k dispozici, kdyby něco. A klidně si ho vyzpovídej po volbách.

odik: Pokud si sežene nějakého asistenta, tak věřím, že může ukázat své kvality a překvapit. Pro Peshkeho je možná neznámým manažerem, ale já na něj už nějakou dobu na PPM narážím. Uvidíme, jak se k tomu postaví. Ale jak víme, tak i neúspěšný manažer na klubové scéně, může mít veliké úspěchy s repre a naopak. Ale nejsem s ním v kontaktu, tak nevím, jak je připraven.

Tandem: Jak to vidíte s vámi u repre do budoucna?

Peshke: Možná ano, možná ne, co se týče juniorů. A taky možná zkusím prorazit s některými zahraničními outsidery (šibalský úsměv).

odik: Tak láká mne představa vyhrát zlato na domácím šampionátu, ale teď bohužel není tolik času, kolik si role hlavního manažera vyžaduje. Ale pokud bude zase někdo chtít pomoci, třeba jen z průzkumem potencionálních reprezentantů (v jakémkoliv sportu) ať klidně napíše. Třeba se někdy rozhodnu kandidovat, ale doufám, že v té době bude ještě Mazakis aktivní, aby mi měl kdo dělat asistenta (smích).

Tandem: Chtěl bych se vás zeptat na vaše domovské fotbalové kluby? Odíku co nového u tebe u týmu Smrtíci Iguanodonti? A Peshkeho i na změny v týmu FC Wardogs Frydek-Mistek...prodej všech velmi zkušených hráčů - proč? Jak jsi spokojen s tržbou za prodeje? A co dál? Pád z II.ligy?

Peshke: Došlo k celkem zásadnímu zásahu do kádru, kdy v podstatě všichni nad 24 let šli na trh. V drtivé většině měli už SV 1-2/6, jiní zase pramálo zkušeností. Sice bych s nimi mohl hrát ještě pár sezón, ale přebudování týmu bych se nevyhnul. Navíc pokud by ještě popadali s SV, byly by skoro neprodejní, resp. prodejní za pakatel. Neočekával jsem nějaké extra velké zázraky, o to víc mě i pokladníka potěšila výsledná částka, která po odvodech přesáhla půl miliardy. K jednomu prodeji se váže vtipná historka, konkrétně se jedná o útočníka Chytku. O toho dlouho usiloval tým z mé ligy kjakenboys, nicméně cena šla podstatně vysoko nad skutečnou cenu hráče, načež to kjaken zabalil a pronesl, že ten hráč není až tak dobrý. A vzhledem k tomu, že těsně před odchodem z týmu jsme hráli ligový zápas právě s kjakenboys a tento útočník mu dal 2 branky. Asi byl naštvaný
Co dál, to je celkem jednoduché - sestupu se asi nevyhneme (ledaže bych přehodnotil názor a tým doplnil o zkušenější matadory), mezitím se zaměřuji na trh a snažím se přinést nadějné hráče, ale nepůjde o úplně top talenty (ti by byli až moc drazí). Něco jsem už nakoupil, do úplné základní sestavy ještě chybí 4 hráči - až je zaplním, pak možná v nákupech budu pokračovat, ale místo kvantity se zaměřím mnohem víc na kvalitu. Další sezónu bych se měl udržet ve trojce a pak začít bojovat zpátky o postup do dvojky.

odik: V týmu v podstatě nic nového není, jen jsem byl nucen minulou sezónu postoupit, tak po té letošní se zase vrátím zpátky (smích). Chtělo by to trochu omladit, ale bohužel není moc kým, navíc naše seniorská reprezentace má evidentně v úmyslu vyhrát zlato, tak tím pádem také nelze moc zasahovat do sestavy. Ale tak příští sezónu to snad bude lepsí, jestli mi nechají soupeři v lize nějakého kvalitního juniora (smích). No uvidíme, třeba se brzy zase něco v naší akademii urodí a pak uvidí naše nejvyšší liga pořádný tanec (smích).

Tandem: Děkuji za pěkné odpovědi a doufám, že se tady zas někdy uvidíme. A přeji vám tedy hodně štěstí v dalším účinkování na PPM.

Peshke: Taky děkuji a zase někdy napopovídanou (úsměv).

odik: Také děkuji a přeji novým manažerům reprezentací i těm stávajícím hodně štěstí a úspěchů a třeba zase někdy.





Makale değerlendirmesi: Zayıf - Normal - Mükemmel     eşsiz görüşler: 393

Facebookta paylaş   Twitter'da paylaş   MySpace'te paylaş