Čas:

Tvoje tímy:
Komunikácia
Public account
  PRO Zóna
1330 kreditov
Kúpiť kredity
Momentálne sa nachádzaš vo verejne prístupnom konte. Ak si chceš zahrať hru alebo prispievať do diskusií, musíš sa prihlásiť. Ak si nový užívateľ, musíš sa zaregistrovať.

  PowerPlay Magazín

نزدیک شدن به فصل جدید


سلام به همه،

آیا برای یک فصل دیگر آماده هستید؟ امیدواریم آمادگی لازم را داشته یاشید، زیرا فقط چند روز باقی مانده است تا فصل جدید شروع شود. فراموش نکنید که پیشنهادات اسپانسر از فردا شروع می شود و تصمیمات شما ممکن است تأثیر زیادی در آینده تیم شما داشته باشد.

در ضمن می توانید همه بازیهای مسابقات قهرمانی جهان(World Championships ) را به صورت رایگان دنبال کنید! فراموش نکنید که از کشور خود در مسابقات قهرمانی حمایت کنید.

مثل همیشه ، مجدداً در کشورهای منتخب مجدداً گروه بندی می شود تا تیم های غیرفعال را از سطح دو لیگ پایین حذف کنند. گروه بندی مجدد لیگ در کشورهای زیر برگزار می شود:

آرژانتین ، چک ، رومانی

اگر قرارداد حمایت مالی را با پاداش امضا کردید و اتفاق می افتد که در هنگام جمع آوری مجدد لیگ به لیگ دیگری منتقل می شوید ، لطفاً نگران نباشید. شما می توانید در 2 روز اول فصل جدید ، قرارداد خود را مجدداً مذاکره کنید تا بتوانید انتخاب صحیحی انجام دهید. مخالفان جدید خود را قبل از تصمیم گیری بررسی کنید.

این همه ، روز خوبی داشته باشید!




Tento článok má aj iné jazykové verzie:
Español, Argentina Български Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Suomi Vlaams Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu 
Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Türkçe 

Zdieľaj na Facebooku   Zdieľaj na Twitteri   Zdieľaj na MySpace