Masa:

Pasukan anda:
Komunikasi
Public account
  Zon PRO
1330 kredit
Beli kredit
Anda berada di dalam akaun orang ramai. Jika anda ingin bermain permainan ini atau sertai perbincangan, anda harus daftar masuk. Jika anda pengguna baru, anda mesti mendaftar terlebih dahulu.

  Majalah PowerPlay

آخرین نسخه از برترین هنر


سلام دوستان,

ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که این آخرین ماه از مسابقات برترین هنر است. از ژانویه ، این گزینه را از بازی حذف خواهیم کرد.

يكي از دلايل اين تصميم اين است كه تعداد كافي از افراد پرچم های هاي خود را ارائه نمی دادند. دلیل دیگر این بود که گروه های خاصی از کاربران وجود داشتند که از این ویژگی برای استفاده از اعتبار استفاده می کردند و احتمالاً حتی از اسکریپت ها نیز برای رأی دادن در حجم های زیاد استفاده می کردند.

ما به این نتیجه رسیدیم که این رقابت دیگر در خدمت هدف مورد نظر نیست.

فصل جدید فوتبال

فصل جدید فوتبال دوشنبه آینده آغاز می شود.طبق معمول ، ما در کشورهای منتخب لیگ دسته بندی خواهیم کرد تا تیم های غیرفعال را از دو سطح پایین لیگ حذف کنیم. گروه بندی مجدد لیگ در کشورهای زیر انجام می شود:

کلمبیا ، کرواسی ، جمهوری چک ، اروپا ، مجارستان ، ایران ، صربستان ، سوئد ، ونزوئلا

اگر یک قرارداد اسپانسری با جایزه امضا کرده اید و طی گروه بندی مجدد به لیگ دیگری منتقل شدید، لطفا نگران نباشید. شما می توانید قرارداد خود را در 2 روز اول فصل جدید بازنگری کنید تا بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود در لیگ را بررسی کنید.

در فصل جدید موفق باشید !

 




Artikel ini terdapat dalam bahasa ini:
 Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina 
Српски Svenska 繁體中文 Türkçe Українська 中文 

Kongsi di Facebook   Kongsi di Twitter   Kongsi di MySpace