Laiks:

Tavas komandas:
Sazināšanās
Public account
  PRO zona
1330 kredīti
Pirkt kredītus
Šobrī Tu atrodies publiskajā profilā. Ja Tu gribi spēlēt šo spēli vai piedalīties diskusijā, Tev ir jāienāk spēlē caur savu profilu. Ja Tu esi jauns lietotājs, Tev no sākuma ir jāveic reģistrācija.

  PowerPlay Žurnāls

فصل جدید بسکتبال و فوتبال


سلام دوستان

فصل جدید از روز دوشنبه در فوتبال و بسکتبال آغاز می شود و هیچ کروناویروسی نمی تواند آنرا تغییر دهد.حتما می دانید برای آماده شدن در چند روز آینده چه کاری باید انجام دهید.



بسکتبال

در بسکتبال ما تلاش خواهیم کرد چند لیگ ملی که تعداد تیمهای کمی دارند را در لیگ جهانی دیگر ادغام کنیم. چندی پیش در هندبال آن را امتحان کردیم و شکست خوردیم. با این حال ، ما معتقدیم که توانسته ایم این مشکل را شناسایی کنیم و آماده امتحان مجدد هستیم ، این بار در بسکتبال. بنابراین اگر در یکی از کشورهای زیر بازی می کنید ، ممکن است خود را روز دوشنبه در لیگ جهانی دیگر بیابید:

اتریش ، شیلی ، دانمارک ، نروژ ، ونزوئلا

در کشورهای زیر نیز مجدداً دسته بندی مجدد لیگ انجام می شود:

آرژانتین ، مجارستان ، رومانی ، روسیه ، اسلوونی



فوتبال

در فوتبال هم گروه بندی مجدد لیگ  در این کشورها  برگزار می شود:

جمهوری چک ، انگلیس ، اروپا ، فنلاند ، پرتغال ، صربستان ، اسلواکی ، سوئد

همگی سلامت باشید، با مسئولیت پذیری عمل کنید و در فصل جدید موفق باشید!




Raksts ir pieejams šādās valodās:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi Vlaams Hrvatski 
Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska 
繁體中文 Türkçe Українська 中文 

Ievietot Facebook   Pievienot Twitter   Pievienot MySpace