זמן:

הקבוצות שלך:
תקשורת
Public account
  איזור תומכים
1330 קרדיטים
קנה קרדיטים
אתה נמצא במשתמש ציבורי. אם אתה רוצה לשחק במשחק או להצטרף לדיון, אתה צריך להתחבר. אם אתה משתמש חדש, אתה צריך להירשם.

  מגזין פאוורפליי

اسکی کنید، شلیک کنید و در بازی جدید ورزش دوگانه برنده شوید!


سلام دوستان،

آیا درباره آخرین بازی ورزشی "بیاثلون مانیا" چیزی شنیده اید؟ نه؟ اکنون زمان مناسبی برای امتحان کردنش است. آخرین نسخه آن به تازگی به بیرون آمده و می توانید در اینجا بازی کنید.

می خواهید بدانید در آنجا چه چیزی انتظار شما را می کشد؟ به محض وارد شدن با یک چالش سخت رو به رو خواهید شد. آیا می توانید فاصله 5 کیلومتری "اوسترسوند" را در کمتر از 1:05 به پایان برسانید؟ اگر بتوانید در کمتر از 24 ساعت این کار را بکنید، یک ابزار خاص دریافت می کنید که به شما در مقابل رقیب هایتان برتری می بخشد. پس دست به کار شوید.

  

ورزشکار بیاثلون اهل اسلواکی که دو بار در المپیک حاضر بوده، یعنی دوسان سیموکو شما را راهنمایی خواهد کرد. یک مزیت بزرگ این بازی این است که می توانید ورزشکاران واقعی مانند سیمون ادر، سیمون فورکید، دوروثی ویرر و خیلی های دیگر را به چالش دعوت کنید. ما تلاش می کنیم تا جایی که می توانیم در بازی بیاثلون ستاره جمع کنیم.

پس منتظر نباشید و بازی میان کاربریِ جدید و کاملا گرافیکی را امتحان کنید.

همین الان بازی کنید!




המאמר הזה זמין בשפות הבאות:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi 
Vlaams Français עברית Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina 
Slovenščina Српски Svenska Türkçe Українська 中文 

שתף בפייסבוק   שתף בטוויטר   שתף במיי-ספייס