זמן:

הקבוצות שלך:
תקשורת
Public account
  איזור תומכים
1330 קרדיטים
קנה קרדיטים
אתה נמצא במשתמש ציבורי. אם אתה רוצה לשחק במשחק או להצטרף לדיון, אתה צריך להתחבר. אם אתה משתמש חדש, אתה צריך להירשם.

  מגזין פאוורפליי

این کریسمس پر از سورپرایزها خواهد بود


سلام دوستان،

کریستمس داره میاد و ما دوست داریم شما همراه با شیرینی خوردن، کمی هم تفریح داشته باشید. به همین دلیل در حال آماده کردن یک طرح کاملاً جدید هستیم که به زودی راه اندازی میشه. دوست دارید بیشتر بدونید؟ کافیه صفحه فیسبوک ما رو دنبال کنید، حتی میتوانید مقداری اعتبار برنده بشید.

فصل جدید در هندبال

در حال نزدیک شدن به فصل 6 در هندبال هستیم. امیدوارم همه شما آماده یک شروع خوب برای فصل آینده باشید. در صورتی که اردوهای تمرینی برگزار نکردید، الان بهترین فرصت برای اینکار هست. همچنین فراموش نکنید که در حال حاضر نبردی برای عنوان جهانی در مسابقات قهرمانی جهان در حال انجام است. از کشورتان پشتیبانی و حمایت کنید.

طبق معمول، جهت حذف تیم های غیرفعال و افزایش رقابت، در 2 لیگ آخر کشورهای انتخاب شده، گروه بندی مجدد صورت خواهد گرفت. در این فصل گروه بندی مجدد در تمامی کشور ها بجز کشورهای زیر صورت خواهد گرفت:

شیلی،

استونی،

فرانسه، ایالات متحده آمریکا

 

اصلاحات در بسکتبال

ما محاسبه قدرت تیم را برای تیم های ملی در بسکتبال را تصحیح کردیم. این مشکل روی تمامی تیم ها به یک صورت تاثیر گذاشت، اما در حال حاضر همه چیز همانطور است که باید باشد. همچنین مشکلی که باعث اضافه شدن آمار تایم دوم به تایم اول میشد، را  نیز رفع کردیم.

 

یادتون نره صفحه فیسبوک ما را بپسندید.




המאמר הזה זמין בשפות הבאות:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Bosanski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Eesti Suomi Vlaams 
Français עברית Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Mакедонски Bahasa Melayu Nederlands Norsk Português, Brasil Polski Português Română 
Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska Українська 中文 

שתף בפייסבוק   שתף בטוויטר   שתף במיי-ספייס