Ώρα:

Οι ομάδες σας:
Επικοινωνία
Public account
  PRO Ζώνη
1330 μονάδες
Αγοράστε μονάδες
Βρίσκεσαι σε δημόσιο λογαριασμό. Εάν θέλεις να παίξεις το παιχνίδι η να συμμετέσεις στη συζήτηση, πρέπει να συνδεθείς. Αν είσαι νέος χρήστης, πρέπει πρώτα να εγγραφείς.

  PowerPlay περιοδικό

برای یک فصل جدید آماده شوید


سلام دوستان،

ما در هفته پایانی فصل 40 هستیم و می دانید این به چه معناست. پیشنهادات حامی از فردا شروع می شود و زمان مسابقات تیم ملی است. شما می توانید طبق معمول تمامی مسابقات جام ملت های اروپا و جام بین قاره ای را به صورت زنده و رایگان تماشا کنید.

همچنین زمان اعلام فهرست کشورهایی است که در پایان فصل در لیگ دسته بندی مجدد خواهند شد تا تیم های غیرفعال از دو سطح پایین لیگ حذف شوند. این لیست است:

آفریقا، آرژانتین، کلمبیا، چک، فنلاند، لتونی، پرو، صربستان، اسلواکی، ترکیه

اگر یک قرارداد اسپانسرینگ با پاداش امضا می کنید و در طول گروه بندی مجدد لیگ به لیگ دیگری منتقل می شوید، لطفاً نگران نباشید. شما این امکان را خواهید داشت که در 2 روز اول فصل جدید قرارداد خود را مجدداً مذاکره کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. قبل از تصمیم گیری، حریفان جدید خود را بررسی کنید.

در فصل جدید موفق باشید!




Αυτό το άρθρο είναι διαθέσιμο σε αυτές τις γλώσσες:
Español, Chile Español, Argentina Беларуская Български Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi Vlaams Hrvatski Magyar 
Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina Slovenščina Српски Svenska 繁體中文 
Türkçe 中文 

Μοιραστείτε στο Facebook   Μοιραστείτε στο Twitter   Μοιραστείτε στο MySpace