Zeit:

Deine Teams:
Kommunikation
Public account
  PRO Zone
1330 Credits
Credits kaufen
Du bist im öffentlichen Konto. Wenn du das Spiel spielen, oder dich bei den Diskussionen einbringen möchtest, musst du dich einloggen. Wenn du neu dabei bist, musst du dich erst registrieren.

  PowerPlay Magazin

سال جدید، فصل جدید


سلام دوستان،

اتفاق خوبی است که فصل جدید هندبال با اولین روز سال جدید مصادف شده است. امیدواریم همه شماها از این جو شاد و جشن گونه لذّت ببرید و هنوز هم بتوانید وقتی را به سر و سامان دادن به تیم هایتان اختصاص دهید.

به یاد داشته باشید که باید اسپانسر هایتان برای فصل بعدی را در چند روز آینده انتخاب کنید. همچنین می توانید تیم های ملیتان را در رقابت های قهرمانی جهان  حمایت کنید.

طبق معمول، گروه بندی مجدد لیگ ها در دو دسته پایینی کشور های انتخاب شده انجام می گیرد:

آرژانتین، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، فنلاند، فرانسه، آلمان، لیتوانی، هلند، پرتغال، روسیه، اسلواکی، اکراین، ونزوئلا

به یاد داشته باشید، اگر طی گروه بندی مجدد به لیگ دیگری جابجا شدید و یک اسپانسر با جایزه بر اساس عملکرد انتخاب کرده بودید، جای نگرانی وجود ندارد. شما گزینه تغییر به اسپانسر معمولی یا تغییر جایگاه هدف را در 2 روز اول فصل دارید.

تموم شد، از آخرین روزهای 2017 لذت ببرید!

 




Der Artikel ist in folgenden Sprachen verfügbar:
Español, Chile Español, Argentina العربية Беларуская Български Bosanski Crnogorski Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English Español, España Suomi 
Vlaams Français Hrvatski Magyar Italiano Lietuvių Latviešu Bahasa Melayu Nederlands Português, Brasil Polski Português Română Русский Slovenčina 
Slovenščina Српски Svenska Українська 中文 

Auf Facebook veröffentlichen   Auf Twitter veröffentlichen   Auf MySpace veröffentlichen