Tid:

PRO Zone
1330 credits
Køb credits
Du er på den offentlige konto. Hvis du vil spille spillet, eller deltage i en diskussion, skal du logge ind. Hvis du er ny bruger, skal du registrere dig først.

PowerPlay Magazine

Handlová - pravdivý príbeh

Dnes Vám pravdivo popíšem, čo všetko sa stalo na poslednom PPM Stretnutí v Handlovej. Okrem rekordnej účasti manažérov, ktorú môže prekonať asi len ďalšie Handlovské stretko, sa udialo aj veľa iných udalostí, o ktorých sa s Vami chcem podeliť.

KEDY: Piatok 13.11.2009, 9:55,  KDE: diaľnica Košice-Prešov....

Červená maličká Toyota rútiaca sa 180km/h, vedená manažérom Miso11, dorazila do metropoly Šariša a naložila ďalšieho člena PPM zostavy - BlackRosesa. Po niekoľkých kilometroch a menších problémoch s automapou sme dorazili do malej obce Široké v Prešovskom okrese, kde sme pribrali aj posledného člena, manažéra Sebo706.

Keďže boli slovenské cesty poloprázdne, Miso11 sa rozhodol, že prekoná rýchlostný rekord a na niektorých úsekoch sa ručička tachometra približovala k magickej hranici 200km/h a to nielen na rovinke. Aj vďaka novému Schumacherovi sme dokázali do 14:00 prísť do Handlovej ako sme si stanovili. Privítala nás milá tvár Kapitána Carolla, ktorý mal patronát nad týmto stretnutím. Po úvodných zdvorilostných frázach sme usadli k jednému stolu a postupne sme privítali nasledujúcich manažérov, ktorý nás prišli pozdraviť: Ado3, Smsko, Jersey81, Ness... O 17:00 sme boli privítať posledného člena, ktorý mal v pláne prísť na predĺžené stretnutie (keďže to oficiálne bolo plánované na sobotu) - Wolwerinesa.

Caroll nám vybavil ubytovanie na internáte SPS Handlová. Nebudem sa vyjadrovať ku kvalite ubytovania, veď to sami poznáte, ako za socializmu, ale na prespanie to nebolo zlé, ani cena iba 5€ na noc. Po ubytovaní sa, sme si odskočili na večeru do malej a útulnej reštaurácie a šup ho naspäť ku Leftymu, kde sa oficiálne konalo aj stretnutie. Konverzovalo sa, niečo sa popilo, zábava ako má byť. Témy sa krútili od PPM cez politiku, život, šport až po animal sex. Ako plynul čas, tak pribúdalo aj pohárikov na stole, činili sa hlavne Jersey81 s Misom a Carollom... Na polnoc sa zdvihli Jersey81Smsko, neskôr aj Ado3 a pobrali sa domov. Ale zábava sa neskončila, dá sa povedať, že ešte len začala. Témy rozhovorov sa čoraz viac stávali pikantnejšie, erotické spomienky na mladosť. Takto sme besedovali do „záverečnej" a o pol druhej sme opustili aj Leftyho. Očakával som, že pôjdeme na ubytovňu, ale veľmi som sa mýlil. Priznám sa, ja nie som veľmi spoločenský typ a niečo také ako sú diskotéky neobľubujem, ale keďže som očakával, že budem robiť „odvoz" tak som pristúpil na tento plán.

KEDY: Sobota 14.11.2009 01:42  KDE: Hotel Baník, Handlová

Privítal nás pohľad holohlavého vyhadzovača, ktorého práca viditeľne bavila. Po zaplatení Euríka nás privítala hudba, ktorá bola na môj vkus na takú malú miestnosť až príliš veľmi hlučná. Obsadili sme si miesto v rohu miestnosti, ktorý sa neskôr ukázal ako obľúbený u návštevníkov podniku, ale to predbieham. Sebo706, Miso11 a Wolwerines odišli tancovať, ja s Carollom sme nadviazali kontakt s vedlajším boxom. Carollovi sa zapáčilo krásne mladé, dobre vyvinuté dievča. Prisadol si k nej a začal jej kurizovať. To sa ale nepáčilo jej priateľovi, ktorý Carolla chmatom z kung-fu filmov zhodil na zem a uštedril mu aj jeden kopanec. K ďalším už nedošlo, keďže som tam spolu s Mišom nabehli a vyriešili situáciu. Caroll bol z tejto situácie v šoku a aj vypitý alkohol mu začal stúpať do hlavy čoraz viac. Našiel si tiché miestečko v rohu nášho štadiónu a pokrstil ho ako sa na Kapitána patrí. Naposledy som Carolla zahliadol ako mu nejaká holohlavá osoba pomáha von z baru, nikto netuší ako došiel domov, ale nakoniec, aj keď si zabudol vak, sa mu to podarilo. Ostal som strážiť box a ukázalo sa to ako dobré rozhodnutie. Prišiel mladý pár, nemohlo im byť viac ako 18, aj to pochybujem a bez hanby v rohu v boxe (v druhom ako krstil Caroll) možno splodili potomstvo. Vyčerpaný v náručí oddychovali, keď prišiel Mišo už v oveľa lepšej nálade, ako keď prišiel a chcel si oddýchnuť, žiaľ nevšimol si, že tam sedí tá dvojica a skoro si na nich sadol, ony ho odstrčili a skoro skončil v Carollovych zvratkoch. Ako čas plynul, aj nálada trojice stúpala. Niečo pred 5 hodinou nadránom dorazil do boxu aj usmievavý Wolwerines s tým, aby som zobral všetky veci a počkal ich pred podnikom. Keďže som Seba nestretol, on nevedel, že jeho veci mám ja. Tak začal behať po podniku a vyhrážať sa, aby mu dali jeho majetok. Nakoniec keď uvidel, že všetko mám ja mu odľahlo.

Cesta z podniku na ubytovňu bola náročná. Dá sa povedať, že iba Sebo bol schopný trafiť späť. Z tejto akcie ešte musím spomenúť krásne dueto, ktoré táto dvojica vytvorila. Wolwerines nás varoval, že keď sa napije chrápe, ale spolu s Mišom to bola ako ária z opery.

Ešte večer sme sa dohodli, že o 9 ráno sa zastavíme u Carolla na raňajky, ale keďže sme sa prebrali o pol jednej poobede, tento plán nevyšiel.

KEDY: Sobota, 14.11.2009, 15:00  KDE: Bar Andromeda, Handlová

Naša skupinka dorazila prvá, neskôr pomaly prichádzali ostatní. Nebudem menovať všetkých zúčastnených, predsa len vypisovať 40 mien by bolo nenormálne. Môžete si ich prečítať na prezenčnej listine, ktorá je k nahliadnutiu v centre PPM v Bratislave-Petržalke. Ako posledná dorazila elitná bratislavská skupina vedená zakladateľmi tuttlemMaxom, spolu s Romanom Abramovicom, Forteksom a maTTkom. Rozprúdila sa debata a spoznávanie sa. Počas sledovania priateľského futbalového zápasu Slovensko - USA (1:0) sa degustoval lahodný guláš a rozoberali témy okolo trénovania hráčov a pod. Novinka, ktorá potešila aj mňa, bola tlačová beseda s tuttlem a Maxom, kde sa rozoberali problémy ako aj budúcnosť PPM. Spoločnosť sa začala rozchádzať okolo deviatej hodiny večer, ale skalní ostali do záverečnej. Musím spomenúť príchod manažérky Revanz, ktorá potešila nejedného zo zúčastnených a spolu s Carollom ostala do úplného konca aj keď trošku v inom stave - podnapitom samozrejme. Na záver spomeniem hudobné vystúpenie novej speváckej dvojice BathoryZVMikyZV, ktorí nás bavili svojimi evergreenmi.

Páčilo sa a prídeme zas, HANDLOVÁ na nás nezabudne.

Pridávam linky, kde nájdete všetky fotky, ktoré sa ku mne dostali:

mattko.eu/dwn/PPM-Handlova-od-BathoryZV.zip

mattko.eu/dwn/ppm-handlova-nov09.zip

Na jar sa na Vás tešia Košice a hádam sa niekto dostaví už o deň skôr.